Hej på er! Befinner mig på kontoret och äter frukost samtidigt som jag går igenom allt jag ska göra idag. Ibland kan det vara problematiskt att vara sin egna chef eftersom jag aldrig får höra vad jag behöver göra. Då gäller det att verkligen skriva ner allt i ordning så att man inte missar något. Jag är expert på att prioritera det jag tycker är roligt och känner för just nu .. Därför gör jag allt mindre kul på en gång så att det är gjort. ¨ Tips för att få ordning på en rörig dag: 1. Städa skrivbordet och ha ordning runt omkring dig 2. Gör en Todo-list för innan lunch och en efteråt. 3. Gör prio-mappar i din inkorg. Svara ASAP/Svara inom fyra timmar/Om jag har tid över. 4. Skriv upp i kalendern när du ska ta varje samtal som behövs ta. Boka in allt! 5. Svara inte på varje SMS på en gång, jobba 45 min, svara, jobba 45 min, svara