Jag brukar skojja om att allt som finns i kalendern och min mail är mitt liv, finns det inte där så existerar det inte. Och nu har jag lagt in Economista och Bröllop som mappar. Allt som mailas om det fram och tillbaka hamnar där. När man får över 250 mail om dagen så blir det rätt smart med mappar för allt och de åker in automatiskt dit. Jag är egentligen inte en person som är duktig på att organisera därför behöver jag hålla en sån tydlig ordning på allt, speciellt med många projekt på samma gång. - Jag har alltid en mapp i mailen och en till mapp bland dokumenten i min mac för samma företag. - Varje dag så uppdaterar jag i ett dokument i rätt mapp om vad de senaste jag har gjort idag, och vad jag behöver göra imorgon. Tillexempel så skriver jag " under dagens möte med Spotlife hade vi denna dagordning och detta kom vi fram till X, imorgon behöver jag kontakta dessa personer". Sedan fylls den bara på varje dag, så ser jag hela tiden hur effektiv jag är. Jag har mål med varje dag. .. Nytillkomna mappar .. Economista och Bröllop .. Undrar vilken som kommer att fyllas först.. ps. Hur organiserad jag än må vara har jag fortfarande 19 528 mail att gå igenom..