Denna vecka är verkligen fullspäckad av roliga saker, en föreläsning för 1000 personer, spela in nya Economista-poddavsnitt (!), planera entreprenörsgalan tillsammans med Plaza Kvinna och så konferenser med Spotlife och LCC för att lägga en plan inför hösten. Så himla roligt. Fredag är det en LCC-dag och då är det dags att samla in all feedback från alla kunder och gå igenom varenda befintlig produkt, hur vi kan förbättra dom men även kommande produkter. Därför vill jag ge er chans i detta inlägg att skriva ner era åsikter och idéer. Jag vill att varenda LCC produkt ska vara bättre än konkurrenternas på marknaden och vissa produkter tycker jag redan gör det och vissa kan förbättras, såsom förpackning etc. Tillexempel är pumpen till hårinpackningen lite trög. Kanske är det en småsak men inte för mig, allt ska vara perfekt. Dessutom har vi en ny torrshampoo som kommer i höst, den heter "Good to go light" (tack alla ni för alla tips) och den ger ingen volym alls utan bara ren känsla och den ska ha en mer fräsch doft än kolasås-doften som vanliga Good to go har. Ni får gärna klura på vad den nya versionen ska ha för doft (kan avslöja att den kommer att ingå i vår träningsserie). Lite utav det som ligger i pipeline nu är: 1. Ansiktsvård såsom rengöring, kräm, mist & serum 2. Nya shampoo och balsam i olika serier för olika behov 3. Mer make up (läppstift, läppglans och superfoundation) 4. Lack i nya färger och egen ekologisk remover 5. Parfym [showhide type="post" more_text="Show english translation..." less_text="Show less..."] This week is loaded with fun events, I'm giving a talk to a 1000 people, recording new episodes of the Economista podcast (!), planing the entrepreneur ball together with Plaza Woman and having conferences with Spotlife and LCC to go through the strategy for the fall. All great things. Friday is going to be a LCC day. We need to collect feedback from as many customers as possible and review all of our products. We are looking to see how we can improve them and what new products people want. I would love it if you could leave a comment letting us know how you feel. I want every single LCC product to be better than the competition and I think a lot of them fulfill that while others could be improved. This includes packaging etc. For example, the dispenser on the deep condition is not ideal. That might seem like a minor detail but I want everything to be perfect. We are launching a new version of the dry shampoo this fall called "Good to go light" (thanks for all the tips). It doesn't give any volume but just leaves your hair feeling clean. It's going to have more of a fresh scent than the caramel one that Good to go has. I'd love any suggestions for what scent Good to go light should have (it's going to be a part of our workout collection). Currently in the pipeline: 1. Skin care products, like a cleanser, a moisturizer, face mist and serum 2. Shampoo and conditioners to suit different hair types 3. More make-up (lipstick, lip gloss and a wonder foundation) 4. New nail polish colors and an organic remover 5. Perfume [/showhide] Snart kommer body scrub, body oil (brown sugar doft) och handkräm (fräsch doft med lite verbena/äpple) samt ansiktsprodukter! (ååh, äntligen!) Allt tillverkas i Sverige utan parabener. Förresten, bilagan Din hud till SvD gjorde en intervju med mig tidigare om just min hud och LCC, läs den här. Så, bring it on, kom med all feedback jag kan få :)