... Som ni ser så ser bloggen ut annorlunda, och det beror på att jag just har bytt portal till United influencers. Då undrar ni säkert varför jag lämnat Spotlife. Jag startade Spotlife 2008, då var bloggens målgrupp unga tonårstjejer. Idag är målgruppen och den generella medelåldern på mina läsare en annan. Spotlife har varit den perfekta portalen för den yngre generationen men med tiden har mitt liv förändrats och med mig har även bloggens målgrupp åldrats. Nu fortsätter jag vidare med en plattform som som når och passar denna målgrupp. Att få ha varit en del av Spotlife, både som delägare och profil har betytt supermycket för mig. Jag har lärt mig massor! Nu efter sju år är det dags att gå vidare för jag vill så mycket mer med min älskade blogg. Tänk att jag startade som 14 åring och nu tio år senare skriver jag på ett mångmiljonkontrakt, jag känner mig som bloggvärldens Zlatan! Jag har lärt mig att vikten av att ha ett bra team bakom mig, vilket också har gjort att mina senaste år har varit mina bästa. Jag har rensat upp bland de företag jag startade som tonåring och istället fokuserat på ett fåtal företag, däribland bloggen. Jag hoppas på att bloggen ska fortsätta växa, även internationellt och tror att detta går att uppnå tillsammans med United Influencers. Vi båda tänker långsiktigt och delar tanken om total öppenhet och transparens mot mina följare och våra kunder – vi måste förtjäna våra mottagares uppmärksamhet. Jag hoppas att ni läsare kommer att gilla bloggens utformning ännu mer nu, att den går smidigare och är mer läsvänlig. Just nu kan bloggen krångla extra mycket, allt fungerar inte som det ska just nu och ibland lär ni inte heller kunna komma in på bloggen under dagen men så är det när man har bloggat i 10 år. Stort tack för all feedback som kommer in! :)