Intervjun och plåtningen med DN tog över 1,5 timma, men det var roligt och mycket intressanta frågor. För de mesta idag så svarar jag på allt som ett rinnande vatten vilket kan bli tråkigt både för mig och intervjuaren, man blir ju mediatränad med åren. Men så ibland, som idag så kommer det frågar som får en att bli helt nollställd och då man tänker "hjälp vad ska jag svara" men då har jag några tankeknep: 1 Vad står jag för 2. Vilka frågor brinner jag för 3. Var vill jag ta mitt varumärke Har man det i baktanken så kan man svara på de flesta frågor utifrån frågorna till sig själv. Det jag menar är att ska man prata om saker som man brinner för så skulle jag kunna ta allt från barn som svälter, till prostitution, till fildelning men i och med att mitt varumärke är förknippat med entreprenörskap, blogg, självkänsla och tjejfrågor är det sådant som jag bör vinkla allt till i intervjun för att stärka varumärket! Såhär ser jag ut idag, det känns bra att vara tillbaks till kontoret! Jag träffade Petra som jag inte har sett på evigheter! Vit blus från Zara, byxor från By Malene Birger