I samarbete med Löwengrip Något som jag tycker är otroligt viktigt när man lanserar ett nytt bolag är att ha en stark hero product. Det vill säga – en produkt som förkroppsligar ditt varumärke och som du tror på till hundra procent. När jag grundade mitt tidigare bolag Löwengrip valde jag att lansera Count On Me – Deodorant som första produkt. För mig kändes det som ett självklart val. Jag var gravid med Gillis och ville ha en deodorant som var skonsam att använda men samtidigt supereffektiv mot svett. Ni som följt mig länge vet att jag alltid har brunnit för doft, så även detta var en viktig faktor. Valet föll på lotusblomma: en exklusiv, feminin och mjuk doft som särskilde sig från de traditionella deo-dofterna på marknaden. Jag utgick från min egen livssituation och framförallt min strävan efter att skapa en tidlös produkt som skulle definiera Löwengrip som varumärke – år efter år. En klassisk produkt man kommer tillbaka till, eller med andra ord: en perfekt hero product. Som tur var älskade ni Count On Me precis lika mycket som jag. Deodoranter har sedan lanseringen 2013 stått stadigt som bästsäljande produktkategori. Faktum är att Löwengrip fortfarande säljer flera deodoranter varje timme. Hur häftigt är inte det? Det känns därför extra roligt att Löwengrip nu utökar er favoritkategori med en helt ny deodorant – Trust Me - Deodorant heter det senaste tillskottet. Om ni gillar Count On Me kommer ni älska Trust Me, som har en helt underbar, uppfriskande doft av granatäpple och persika (älskar!). Trust Me är en effektiv antiperspirant (vilket innebär att den inte bara döljer svettlukten, utan även reducerar utsöndringen av svett. Mindre svett = mindre svettlukt!) med en vegansk, skonsam och återfuktande formula som innehåller andra generationens sheanöt. Precis som Count On Me är den både snabbabsorberande och ger en långvarig effekt. Om ni är sugna på att testa Trust Me – Deodorant (139 kr) kan ni kika här! I samarbete med Löwengrip