Det var inte så konstigt att hela Löwengrip stod och dansade utan klackar när alla gäster hade gått igår, vi pustade ut efter en lansering som vi verkligen sett fram emot. För ett år sedan började vi arbeta om nya Löwengrip och processen har minst sagt varit krävande men också rolig. Bara det att hitta rätt byrå att jobba med var en utmaning. Jag är ingen art director, min styrka ligger inte i det visuella. Men jag vet hur jag vill ha det och hur varumärket bör se ut för att ta plats på en global arena. Att hitta en byrå som kunde få ner våra idéer och tankar till något konkret var inte enkelt med det gjorde Good Luck Have Fun. Utöver en fantastisk ny design så var det viktigt för oss att ta fram material runt produkterna. Alltifrån påsar, kartonger men också hur våra framtida butiker ska se ut. Vi tog fram vår mintgröna färg som är vår signaturfärg och jag älskar den. Allt grafiskt har Good Luck Have Fun hjälpt oss med och jag ser fram emot att jobba ihop när vi fortsätter att växa. Tillbaka till eventet, igår bjöd vi som sagt in alla våra svenska återförsäljare för att visa upp den förändring som sker i maj i år. Vi befann oss på Moderna Dansteatern på Skeppsholmen, därifrån har man utsikt över hela stan. Otroligt vackert. Varumärkeschef Hannah berättar om processen som har tagit ett helt år. Vi visade upp en kort film om det som kommer att komma, jag lägger upp den på Instagram idag. Min högra hand Simon ställde några frågor. Jag har på mig en kostym från Stylein som jag är nybliven delägare i, klackar Stinaa J och linne DAY Birger et Mikkelsen (adlink). Vi var 120 personer på plats, otroligt roligt att få träffa så mycket människor som hjälpt Löwengrip att växa genom åren. Tänk att vi började med tre rosa produkter, en deo, shower gel och body lotion. Idag har vi har 50 produkter i vårt sortiment men vår deo är fortfarande vår storsäljare och vi säljer en var 3e minut. Den kommer såklart att få vara kvar men den blir i beige. Det serverades Guldkula som Pingis och jag är delägare i och det bjöds på vegetariska snittar. Kvällens team som gjorde detta möjligt! Många saknas såklart (Pingis är i Singapore) men idag ryms vi inte alla på en scen längre. Det viktigaste under kvällen var för mig att berätta att vi lanserar ett nytt märke Löwengrip som är här för att stanna - För all framtid. I takt med min personliga resa måste bolaget följa med och dom första rosa produkterna som vi tog fram för fem år sedan är inte riktigt jag längre. Nya Löwengrip siktar på att bli ett nytt Esteé Lauder och denna förändring är första steget dit. Vi är ett skönhetsmärke som vill med högkvalitativa produkter som görs i Sverige, hjälpa kvinnor under deras egna resor. Vi är många som har ett högt tempo och enorma mål. Vi är många som balanserar karriär och familjeliv. Kan Löwengrip stötta med en deo som du kan lita på eller ett torrschampoo som hjälper dig när tiden inte finns har vi lyckats. I maj lanseras Löwengrip på riktigt och alla produkter finns då till försäljning, det se vi fram emot. Stort tack till er som varit med och tyckt till under förra året, det är alltid lika roligt att få utveckla med er hjälp!