Vi har haft en himla rolig workshop idag, vi har pratat om företagets rykte och hur vi kan förbättra oss på alla plan. Alla hade varsitt område att presentera, allt ifrån hur ryktet är när vi besöker apoteken, hur LCC är att maila med till hur man ska uppleva ett besök på vårt kontor. Otroligt utmanade att prata om. Vi alla är väldigt logiska och rationella på kontoret så att prata om saker som känns mer flummigt kan vara lite svårt. Men övningen gick väldigt bra. För att ge ett exempel på hur vi jobbar så är det att aldrig endast maila saker om sådant som man behöver. Utan blanda mailen med bara något som är positivt. Tillexempel, istället för att maila ansvarig på Kronans Apotek att vi behöver X,Y och Z blandar man upp det med att maila något som bara är positivt, tillexempel vidarebefordra ett mail från en nöjd kund. Det gör skillnad i hur man upplevs. Bästa mascaran 18 hours... (adlink) Under lunchen hörde jag hur kollegorna planerade en weekend tillsammans. Det gjorde mig så glad, tänk att gänget trivs så bra att de reser ihop på fritiden!