Idag har jag haft en lugnare förmiddag men från lunch och framåt var det strategi online samt poddinspelning av En economistas podcast. Så roligt! Vi pratade H&M - Behålla eller sälja samt andra bolag vi har kikat närmare på. Nu ska jag strax ha ett produktmöte, lärde mig ett roligt begrepp: Sink Appeal - Alltså hur stor sannolik är det att man som konsument kommer att vilja spara produkten framme vid handfatet. I vårt instagram-samhälle är det viktigt att produkter är bildvänliga om man vill få en spridning. I LCC har vi alltid lagt pengarna på själva utveckling av innehållet/bra ingredienser och mindre på förpackningen. Det är kutym i branschen att göra tvärtom, man bestämmer vilket emballage tex glasburk med guldtext och kronorna som är kvar producerar man för. Vi kommer alltid ha vår prio men visst är det klokt att titta över vår sink appeal :- ) Casual idag eftersom jag bara har interna möten. Skjorta Ellos, tröja och jeans från Lindex. Älskar hur Lindex har steppat upp inom denim. Fin detalj på tröjan, väska från Mango. Halsband från Lindex också. Åh en annan sak, jag har hämtat ut alla mina nya vårböcker. Ska visa senare vad jag kommer att plöja!