Jag fick nya bilder på våra produkter och trots att jag jobbar med det dagligen så fick jag en chock över hur många ansikten vi har. Rosa kroppsserie. Vit ansiktsserie. Home Spa och hår samt styling. Visste ni att vi är det största hårvårdsmärke på Kronans Apotek? Det är märkligt att förstå när vi sitter här runt ett bord på kontoret och smattrar på våra tangenter. Allt finns hos bla, Apotea Det svåraste med ett retailbolag är att ha råd att växa. Balansen mellan produktion (binda kapital), lager och försäljning. Det är inte min starka sida men Pingis och Gustav som även är VD i Flattered är kunniga. Det roligaste i min roll är att dra igång en ny produkt och att få feedback från er att ni gillar den lika mycket som jag gör. Vi har precis dragit igång intim och dom är färdiga vecka 20 år 2017 om allt går som det ska. Imorgon är det ett nytt steg för vårt företag. Ett event på salongen i Zürich. Tänk att våra produkter säljs där! Pingis är tyvärr sjuk så jag flyger dit ensam imorgon men det ska bli riktigt roligt. Det blir ett kärt återseende med staden. Just nu tampas jag med att försöka memorera orden som beskriver min roll som creative director, "Responsible for the conceptualization of the products". Testa att säg conceptualization högt och snabbt.. Puh! Hur kan jag förenkla det? Responsible for the products? Stryka det långa ordet?